Reklamace zboží

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Napište nám na reklamace@reestyler.czDo emailu přiložte případně fotky vady, kterou chcete reklamovat a vyplněný reklamační formulář. 

→ Vyplnit FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Poté vložte zboží spolu s formulářem do vhodného obalového materiálu a odešlete.

Až budete reklamaci odesílat přes dopravce Zásilkovna, balík odešlete pomocí tlačítka "Odeslat zásilku" v aplikaci Zásilkovny, kde vyplníte následující údaje a balík zanesete na nejbližší Zásilkovnu:

Příjemce: Reestyler CZ

Tel.: +420 733 241 658

E-mail: ahoj@reestyler.cz

Výdejní místo: CaseShop.cz, Křejpského 1531/6, Praha - Chodov, 14900 

Po přijetí reklamace dostane vyrozumění do 30.dnů na e-mail, který byl uveden v původní objednávce.

Reklamace přijímáme jen přes Zásilkovnu, skrze jiné dopravce je nepřijímáme.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz