Reklamace zboží
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Napište nám na reklamace@reestyler.cz. Do emailu přiložte případně fotky vady, kterou chcete reklamovat a vyplněný reklamační formulář.
→ Vyplnit FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Poté vložte zboží spolu s formulářem do vhodného obalového materiálu a odešlete.
Až budete reklamaci odesílat přes dopravce Zásilkovna, balík odešlete pomocí tlačítka "Odeslat zásilku" v aplikaci Zásilkovny, kde vyplníte následující údaje a balík zanesete na nejbližší Zásilkovnu:
Příjemce: Reestyler CZ Tel.: +420 733 241 658 E-mail: ahoj@reestyler.cz Výdejní místo: CaseShop.cz, Křejpského 1531/6, Praha - Chodov, 14900 |
Po přijetí reklamace dostane vyrozumění do 30.dnů na e-mail, který byl uveden v původní objednávce.
Reklamace přijímáme jen přes Zásilkovnu, skrze jiné dopravce je nepřijímáme.